disney+

Lekker kletsen.
Plaats reactie
boucky
Mark Evans
Mark Evans
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-08-2020 16:49

disney+

Bericht door boucky » 19-09-2020 13:13

kan iemand mij helpen?

ik heb sinds kort disney+ en zou graag een heleboel series op mijn harde schijf willen weet iemand hoe ik het best serie's van deze streamingdienst kan afhalen.
het is omdat ik ze graag in nl zou willen hebben.

mvg boucky

erikvantijn
Shin Chan
Shin Chan
Berichten: 81
Lid geworden op: 15-08-2020 12:11

Re: disney+

Bericht door erikvantijn » 19-09-2020 17:45

Volgens mij kan je (nog) niet rechtsreeks downloaden van disney+ omdat de DRM beveiliging nog niet is gekraakt. Je kan wel rechtstreeks downloaden van netflix en amazone prime met FlixGrab ( https://freegrabapp.com/product/flixgrab/ ). Als je toch van disney+ wil opnemen raad ik je aan om dit te doen via een programma dat je scherm opneemt. Je moet hierbij wel alles afspelen wat je wilt opnemen dus het kan even duren, het is daarom verstandig om even goed rond te kijken of iemand anders het niet al heeft opgenomen. Neem bijvoorbeeld Phineas en Ferb, die hele serie inclusief films staan al op het forum dus het zou zonden van je tijd zijn als je hem zelf nog een keer helemaal zou opnemen. Audials is een programma wat het opnemen van bijvoorbeeld disney+ makkelijker maakt, ook omdat je dan je muis, titel balk en afspeelbalk niet in je opname terug ziet. Omdat Audials geld kost kan ik een gecrackte versie naar je toe sturen. Het zou leuk zijn als je de opgenomen series/films ook op het forum kan oploaden.

Lonelobo
Beheerder
Beheerder
Berichten: 120
Lid geworden op: 12-10-2014 09:08

Re: disney+

Bericht door Lonelobo » 20-09-2020 09:22

Als de kwaliteit beter is dan hetgeen we hebben staan op het forum, zeker die series ook 'downloaden'.

Plaats reactie