Avatar: De Legende van Aang / De Legende van Korra

Praat hier over leuke cartoons, zoals SpongeBob en Ome Opa!
Plaats reactie
Gouenji
Beheerder
Beheerder
Berichten: 166
Lid geworden op: 11-10-2014 19:24

Avatar: De Legende van Aang / De Legende van Korra

Bericht door Gouenji » 12-10-2014 11:38

Avatar: De Legende Van Aang
De animatieserie Avatar gaat over de wereld waar de macht voor lange tijd verdeeld was over vier grote naties; Aarde, Vuur, Water en Lucht en die nu uit balans is geraakt. Elke natie had een eigen groep mensen die leiding gaf en controle had over de kracht van hun natie. De machtigste op aarde is de Avatar. Dit is de vertegenwoordiging van de geest van de aarde in menselijk vorm. Er is maar een Avatar, die zichzelf reïncarneert door de eeuwen heen. De Avatar heeft controle over zowel Aarde, Vuur, Water en Lucht. Aan de jonge Avatar Aang nu de taak om de wereld te redden.



De legende van Korra
Avatar Aang en vuurheer Zuko vochten voor de Republikazia toen ze de Honderd-Jarige Oorlog beëindigden. Nu de balans in de vier naties weer hersteld is, kunnen stuurders en niet-stuurders samen in deze bruisende metropolis in vrede leven. Maar zelfs ik, Korra (de nieuwe Avatar), zie met eigen ogen; Republikazia heeft z’n problemen… Bij aankomst in de stad kom ik oog in oog te staan met criminele Stuurderbendes en leden van een luidruchtige anti-stuurders revolutie. Ondanks het grote gevaar ben ik vastbesloten tegen de groeiende anti-stuurders revolutie te vechten. Maar zal ik de slechterik Amon kunnen stoppen voordat zijn macht groeit?

Plaats reactie